Goedkopen theekopjes.

Goeiemorgen,
Wat een dagje. En de tijd. Pfff wat gaat die snel zeg.

Ik zat gister eventjes te kijken naar nieuwe spulletjes. Maar toen kwam ik deze tegen en die vind ik wel erg leuk! Simpel en zo te maken.

20140211-230420.jpg

Zorg dat je goede verf gebruikt. Hij moet ook tegen water kunnen!

Kunnen die oude potjes toch nog gebruikt worden! Vind dit zelf een heel leuk en slim idee.

Stel je hebt niet veel te besteden qua servies. Dan is dit echt een ideale oplossing. Goedkopen theekopjes, verf en beetje creatief printje en je hebt je eigen unieke kopjes.😉

Ik ga ze zelf denk ik ook maar eens maken.

Ben benieuwd of jullie deze net zo leuk vinden!!

Veel liefs en een dikke kus. Faith.

Geef een reactie

