IRIS VAN HERPEN!

Goedemiddag dames en heren!

Ik weet het. Jullie denken vast waarom zet ze iets van mode erop! Nou ik zal jullie vertellen hou haar in de gaten. Ze is een Nederlandse trots waar we in de modebranche nog heeeeel veel van zullen horen. Ik hoop dat ze ook zich gaat richten op de woonbranche.
Ik wil haar graag met jullie delen. En ben benieuwd wat jullie van haar vinden…?

Ze is een van mijn favoriete modedesigner die er is. De haute Couture die zij maakt is ongelofelijk hoe vernieuwd en verrassend zij haar creaties maakt daar kunnen nog veel ontwerpers van leren.

Ik kijk er dan ook niet van op dat ze twee prijzen in de wacht heeft gesleept afgelopen dagen tijdens de Dutch Design Award, op de jaarlijkse de Dutch Design week in Eindhoven. Deze heeft ze gekregen door haar 3D geprinte collectie Voltage. Niet alleen de Dutch Design Award, maar ook het Gouden Oog, de hoogste onderscheiding die je bij deze internationale Design week kan krijgen.

Wat vinden jullie van haar creaties? Laat een reactie achter en vergeet ons niet te volgen!

Iris van Herpen.
iris van herpen

En haar creaties…
Iris Van Herpen_Delood_006
Iris van Herpen04

tumblr_m5rqo1QERD1ryhmcro1_500
Iris Van Herpen, Couture, Fall Winter, 2013, Paris
Capriole-Iris-Van-Herpen-yatzer-13

COVER-Iris-van-Herpen_a
iris
Veel liefs Faith.

Geef een reactie

