Zomerse muurschildering.

Zomer in je tuin.

Jeeetje!! Wat een weer is het hier zeg! Zal je zien is de vakantie voorbij en dan komt de zon pas. Pfff…

Meestal geef ik tips voor binnen maar de echte zomer zit er aan te komen, waardoor ik ook leuke tips voor buiten ga geven.

Mijn moeder is al een tijdje bezig met een muurschildering. En hij is echt prachtig. Ik heb speciaal een aantal stappen gefotografeerd zodat je kan zien hoe het is ontstaan. Door deze prachtige tekening krijg je het buitenlandse gevoel en de zomer in jou eigen achtertuin. Schilt weer als je niet op vakantie gaat.

20130705-123026.jpg

20130705-123151.jpg
Wat vinden jullie van de muurschildering in onze tuin?!

Ik ben zo benieuwd naar jullie reacties.

Liefs xoxo Faith.

5 comments

Geef een reactie

