Take a look at this hotel!

Take a look at this hotel!

Ik weet niet meer hoe ik bij dit hotel ben gekomen, maar ik zou hier wel voor de rest van mn leven willen wonen. Hier hou ik van. Het is super mooi over na gedacht en past gewoon bij elkaar. De sfeer de kleuren en materialen het totaal plaatje klopt gewoon. Overal komen de kleuren wit grijs en bruin terug. Verder bijna geen andere kleur.

San Giorgio hotel zo heet het hotel. De kosten zijn dan wel €150,- per nacht. Maar wie hier slaapt en die prijs betaald krijgt er wel veel voor terug. Prachtig uitzicht vanaf het zwembad en aantal slaapkamers. Het hotel ligt in Griekenland op het eiland Mykonos. Wel beetje ver, maar zoiezo de moeite waard. Wie wilt hier nou niet slapen…

Het liefst had ik alle afbeeldingen laten zien maar dat is echt teveel. Dus ik heb geprobeerd de mooiste foto’s eruit te zoeken en ik denk dat er nog veel meer mooie zijn dus ik zou zeggen neem wel een kijkje op de site van het hotel. Dat is: http://www.sangiogrio-mykonos.com
10
13
15
00001753
csm_03_0a151378a9
csm_08_7441997b0e
csm_SANGIORGIOMYKONOS_HOTEL_8428_02cd2913c8
Mykonos9
San Giorgio Hotel Mykonos, stereosis photography
Wie wilt hier wel heen?

Veel liefs. xoxo Faith

Geef een reactie

