Jou strand huis begint hier, met leuke tips en ideeën.

Jou strand huis begint hier.
Het wordt weer lekker weer, na dat hopen we. Afgelopen dagen was het erg lekker, alleen nu moet je niet meer naar de weer berichten kijken, want daar gaat je vrolijke stemming. Onweer, regen, bewolking. Dat is niet het weer wat we verwachten bij deze maand en periode van het jaar. Maar we laten de pret niet bederven toch! Dat lijkt mij ook niet.
En daar heb ik het volgende voor. Om je zomer gevoel weer beetje terug te geven heb ik voor je een aantal leuke accesoiressen uitgezocht. Zo kan je al het zomerse gevoel binnen in huis krijgen. Jou huis is zomer en strand klaar als de zon weer gaat schijnen.

Natuurlijk heb je al kunnen lezen in mijn vorige blog over de kleuren voor de muren wat erg belangrijk is bij deze look. De materialen heb ik ook al aan gegeven. Maar ook de afwerking en de decoratie is voor deze sfeer heel erg belangrijk en dat ga je nu allemaal lezen. Hier komen een aantal leuke ideeën die je kan gebruiken voor jou nieuwe interieur. Of gewoon erbij als je de stijl hebt of er een beetje op lijkt. Elke dag wakker worden met een strand gevoel. Hmmm….. Wie wilt dat nou niet! Ik wel hoor!

Hieronder kan je een aantal leuke ideeën zien. Voor de handigheid heb ik maar even de prijzen erbij gezet. Je kan ook zelf schilderijen maken met schelpen. Zo zie je voorbeelden en leg ik je de volgende keer uit hoe je dat kan maken. Laten we maar snel beginnen met de decoratie.

Hier komen ze dan:

Kussens..

Zara Home:

– Bloemen patroon kussen. Erg leuk om als accent kleur op de bank te leggen. Niet te veel van deze kleur dan word het weer teveel. Hij kost €22,95.
blauw bloemen 22.95

– Ook deze is een goede om te gebruiken voor accent op de bank stoel of op bed. Deze is €35,95.
irregular 3.95

– Wie wilt er nou niet zo’n schattig bont kussentje. Dit kan ook super goed bij deze stijl lief en zacht. Deze is €22,95.
rusia 22.95

Schilderij lijstjes..

– Wat er echt bij strand hoort en wat denk ik iedereen wel weet is natuurlijk schelpen. En daar kan je veel mee.

Deze kost €17,95.
oval schelpen lijstje 17,95

– Er zijn meerdere verschillende mogelijk heden en die kan je hier zien.

Deze is €11,95.
schelden lijstje 11.95

Deze is €17,95.
roes foto lijstje 17,95

Overige accesoiressen..

– Leuke lantarens en schelpen om zo neer te leggen op tafel of in een schaal allemaal leuk. en waar moet je voor gaan… Ik zou zeggen allemaal! Het maakt niet uit welke je neemt het staat allemaal erg leuk!

Deze kost € 39,95.
vogel kooitje 35.95

Deze kost €35,95.
schelp 35.95

Deze is €22,95.
open lantaren 22.95

Deze kost €69,95.
lantaren 69.95

En deze kost €35,95.
houten lantaren 35.95

Op deze site kan je meer vinden!

http://www.zarahome.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/zarahomenl/en/zarahomenl/440511/Cushions

Iedereen vind het vakantie leuk. Dat weet ik wel zeker. De ene kan wel op vakantie en de andere niet. Dit is dus wel een leuk idee om je zelf te verwennen met jou eigen strandhuis.

Bij Zara home en H&M Home kan je leuke dingen vinden en voor een leuk prijsje. Maar ook de Xenos heeft leuke kussentjes decoratie voor in je huis. En als je iets leuks ziet en het is niet de goede kleur.. Verf hem gewoon! Makkelijk toch.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en ik hoor graag als jullie meer tips hebben.

Je kan me mailen naar faith_interior@hotmail.com.

Heel veel liefs, en geniet van het zonnetje als het kan.

Faith.

Geef een reactie

