Mijn ontwerp Ambulance Rotterdam Rijnmond.

Dit wil ik jullie graag laten zien. En ik ben erg benieuwd wat jullie hier van vinden..

We hebben het op school als opdracht gekregen.

Ambulance Rotterdam Rijnmond.

20130413-221342.jpg

Het moest een huiselijke sfeer geven voor de wachtruimte. Ik wilde een stoere draai aan het interieur gegeven. Door met veel natuurlijke producten te werken en kleuren. Ik hoop dat jullie dat kunnen zien.

Hier zie je de sfeer die ik heb willen gebruiken.

20130413-222001.jpg

20130413-222033.jpg

20130413-222103.jpg

De kleuren en materiaal zijn erg mooi. Door verschillende materialen te combineren maak je een speelse, stoere, sfeervolle ruimte van.

De kleuren van de ambulance heb ik er in terug laten komen. En onder bij de ramen foto’s van het personeel zelf. Echt een eye catcher.

Helaas is de stenen muur niet goed te zien maar die kan je zien op de eerste tekening rechts in de hoek.

Wat vinden jullie van mijn resultaat.
Laat me maar weten.

Veel liefs.

Faith.

2 comments

Geef een reactie

