BETONLOOK BEHANG

Hallo Guys.

Wat heb je toch leuke verschillende kamer. En verschillende ideeën. Het zijn er zo veel en zo verschillende en ook nog eens super leuk!

Deze ben ik tegen gekomen en ben er helemaal weg van. Het staat zo stoer. Ik hou daar echt super van ik weet niet wat jullie er van vinden. Maar ik ben er weg van.

20130326-094659.jpg

Door de kleuren en het oude naar voren te laten komen geeft het echt sfeer aan deze slaapkamer.

Betonnen muur is natuurlijk wel koud. Maar daar hebben ze iets op bedacht. BEHANG!!!

En waar kan je die bestellen….. Hier een aantal sites..

http://www.concretewall.no/wallpaperslist.php?id=2 ( moeite waard om alleen al een kijkje te nemen. )

De Noorse fotograaf Tom Haga fotografeerde tal van betonnen muren op diverse locaties in zijn thuisland. Concrete Wall was geboren, een unieke collectie van betonbehangetjes. Sommige zelfs met graffiti.

20130326-093731.jpg

http://www.pietboon.nl/nl/collaborations ook bij Piet Boon is er een leuke mooie collectie. Heeft wel prijskaartje maar dan heb je wel een super mooie muur.

20130326-094124.jpg

20130326-094140.jpg

Je kan ook zelf een foto gebruiken en die laten afdrukken of muur sticker. Heb je je eigen behang ontworpen.

Deze behangen zijn zo leuk alleen zo jammer dat ze zo duur €€€€ zijn!!!!:( Ach. We vinden altijd wel weer een leuke oplossing.

Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden….

Let me know.

Veel liefs. Faith

One comment

Geef een reactie

